A jó céges honlap 4 alapszabálya

Számtalan kutatás és elemzés látott napvilágot a múltban arról, hogy tulajdonképpen milyen is egy igazán sikeres honlap, ami nem csak hasznos információkkal szolgál a látogatók számára, hanem ezen felül pénzt is hoz tulajdonosának.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: SXC

Egy honlap esetén a siker összességében azt jelenti, hogy a weboldal naponta képes bevételt produkálni a tulajdonosnak, nem csak tartalomszolgáltató esetén pedig legalább 3 új megkeresést kap a héten, amelyekből legalább 2 megrendelésnek tekinthető. A kutatások alapján csak akkor lehet sikeres egy honlap, ha a nap 24 órájában a látogatók és a megrendelők rendelkezésére áll, segít növelni a cég ismertségét, ezen felül pedig úgy mutat be ajánlatokat, termékeket vagy információkat, hogy azok rögtön kelendőek legyenek - írja a reelweb.hu.

Egységes arculat

Határozottan elengedhetetlen az ügyes tervezés, aminek első lépése az arculat egységesítése. Ez összességében nem csak a honlap, hanem a cégarculat esetében is szükséges lépés, de minden esetben fontos meghatározni ebben a pontban, hogy milyen kinézet, milyen hangulat áradjon a honlapból. Elvárás a barátságosság, a jól megválasztott, nem hivalkodó dizájn és színkombinációk, ezen felül pedig az átláthatóság. Ha ezek mind adottak, akkor máris megtettük az első lépést ahhoz, hogy weboldalunk sikeressé váljon.

Tartsuk szemmel a konkurenciát!

Az egységes arculat azonban még nem minden, amennyiben ugyanis vannak konkurenseink, minden esetben fontos, hogy őket is szemmel tartsuk, illetve elemezzük. Készítsünk konkrét listát – pro és kontra egyaránt – nézzük át a sikeres honlapokat, próbáljunk meg rájönni, hogy mi lehet a titkuk, és erősítsünk azon a téren. Természetesen másolni sosem szabad, így arra mindig gondosan ügyeljünk, hogy saját weboldalunk egyedi legyen, az egyediség ugyanis a kutatások szerint minden esetben a siker kulcsa.

Az ütős szöveg nem csak a szavakon múlik
Egyre több szakértő hangsúlyozza ki a megfelelő tartalom fontosságát, ami nélkül ma már lehetetlen marketing kampányt folytatni az online térben. Csakhogy a jó tartalom előállítása nem könnyű feladat, ehhez nyújt segítséget szakértőnk, Farkas Erika videótréningje!
Tartalom, tartalom, tartalom!

Természetesen egy honlap még nem lesz sikeres csak attól, hogy nagyszerűen néz ki, a statisztikák szerint ugyanis a legtöbb forgalmat többnyire a jó SEO, avagy a keresőoptimalizálás, valamint természetesen az exkluzív tartalom generálja. Érdemes komolyan átgondolni, hogy az adott honlapon milyen információkat közlünk, honnan veszünk át anyagokat, milyen képeket és videókat teszünk fel. Ha közéleti témában mozgunk, akkor például figyelni kell a közízlést, és ahhoz kell igazítani mindent, ez ugyanis garantáltan rövidtávon is sikeressé tesz egy weboldalt. Ha nem tartalmat közvetítünk, hanem saját termékeket vagy szolgáltatást árulunk, abban az esetben válasszunk mindig profi fotóst és prezentőrt, hogy minden a lehető legnagyobb minőségben kerüljön tálalásra. Az adatok alapján a leg több pénzt és a legtöbb látogatót azok a honlapok generálják, akik nagyon sokat adnak a minőségre!

Jó domain – fél siker

Fontos ugyanakkor, hogy sikeres weboldalunk a megfelelő domain nevet kapja! A név mindig legyen vagy márkanév, vagy a tevékenységhez szorosan köthető, hogy már innen is tudni lehessen, hogy mivel foglalkozunk, mi a szándékunk és a célunk. Szempont legyen ezen felül a megjegyezhetőség, valamint az is, hogy a Google szeresse, így amennyiben labdákkal foglalkozunk, célszerű a domain névben is szerepeltetni ezt a szót valamilyen formában. Talán sokak számára megdöbbentő, de a sikeres honlap nem olcsó sem! A kutatások bebizonyították, hogy az előre felépített rendszereken alapuló weboldalak nagyon behatároltak, mindig megrekednek egy szinten, ellenben ha egy szakember, egy programozó, akkor mintegy 30 százalékkal nagyobb esélyünk van az idő előtti, ezen felül pedig magasabb profitra. A legfontosabb azonban, hogy a honlap-készítésre mindig egyfajta befektetésként tekintsünk, ami már rövidtávon is képes megtérülni, de persze a siker kulcsa az is, hogy az átadás vagy az indulás után folyamatosan fejlődjünk, dolgozzunk rajta és tökéletesítsük, mert a növekedés minden esetben csak így érhető el.

Ha ezeket az alapszabályokat betartjuk, a kutatások eredményei alapján – elméleti síkon – biztosak lehetünk abban, hogy egy sikeres honlap tulajdonosai vagyunk, ami hosszú távon is garantálhatja majd számunkra a megélhetést.

A hitelesség hat építőköve a céges weboldalon
Habár ma már a legtöbb magyar kkv ügyesen alkalmazza céges weboldalán a konverziónövelő elemeket, a hitelesség építésére mégis kevés figyelmet fordítanak. Szakértőnk összegyűjtötte azt a hat egyszerű webes elemet, amely ügyfeleiben bizalmat ébreszt.

Véleményvezér

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo