A képek is segíthetnek a keresőoptimalizálásban

A legtöbb, honlappal rendelkező vállalkozó már tisztában van vele, hogy figyelmet kell fordítani a keresőoptimalizálásra. Azonban korántsem csak a szövegekre kell figyelmet fordítanunk, hanem a képekre is! Szakértőnk elmondja, mi dolgunk a képekkel, hogy jobb helyezést érjünk el a keresőkben.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Nagyon gyakori hiba, hogy megfeledkezünk a termékképek elnevezésekor a keresőoptimalizálásról és a kulcsszavak használatáról. Pedig a képek fájlnevének optimalizálásával újabb előnyre tehetünk szert versenytársaink előtt, hiszen nagyon kevesen használják ez a keresőoptimalizációs eszközt.

Különösen webáruházak számára érdemes élni ezzel az eszközzel, mert a jól megszerkesztett képfájlnév használatával, a Google, Bing stb. keresői  a mi webáruházunkban található termék képét fogják jó eséllyel a potenciális vásárló arcába tolni. A képre kattintva pedig már az áruházunkban fog tovább böngészni.

A keresőmotorok nemcsak a termék leírásának szövegében keresik a releváns tartalmakat, hanem a képfájlok nevében is!

A termékképek fájlnevei legtöbb esetben így néznek ki:

b20_43_tol_53-ig.png vagy 0219357010_2_0.jpg vagy DSC7856.jpg

Ezek a hibás elnevezések! Ha Önöknél is így néz ki a webshopban a képek fájlneve, akkor javaslom, azonnal javítsák át azokat.

De mire is javítsuk? Mi a megoldás arra, hogy a keresőrobotok képeinket előrehozzák a keresőkben?

A jól megszerkesztett, megtervezett, kulcsszavakra optimalizált fájlnév.

Hozzávalók a következők:

  1. rész – márkanév
  2. rész – alapkulcsszó
  3. rész – kategória kulcsszava
Tehát hogyan is néz ki, mondjuk ennek a terméknek az elnevezése:

Kép:Webáruház analízis

Szóval az alábbiakra kell figyelni:

#márkanév# #alap kulcsszó# #kategória kulcsszó#

Jó szerkesztést és átírást ahhoz a töméntelen sok képhez, amihez korábban nem készítettetek keresőoptimalizált fájlnevet.

Krisztián Anikó Webáruház Analízis

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo