Az egész bolygón becélozhatjuk az ügyfelet

Hasznos célzást vezetett be a Facebook azoknak, akik egyszerre szeretnének több országban is hirdetést futtatni. Eddig egyesével kellett hozzáadni a különböző országokat, most viszont régiók, illetve kereskedelmi zónák is megjelentek a célzások között.

Kép: Pixabay

Ezentúl a Facebook-on futtatott hirdetéseknél nem kell egyesével választanunk az országokat. Akár a teljes földnek is jeleníthetünk meg hirdetéseket. Az új opció  a hirdetések célzásánál a weboldal konverzió, mobil alkalmazás telepítés és mobil alkalmazás használat hirdetéseknél működik. A kiválasztás egyszerű, a földrajzi célzásnál be lehet írni, hogy “Europe”, “Worldwide”, vagy éppen azt, hogy “European Economic Area”, és már futhatnak is a hirdetések.

„A nagyobb területből természetesen itt is ki tudjuk zárni a kisebbeket, ha így egyszerűbb létrehozni a hirdetést, mintha külön-külön adnánk meg az országokat. Persze ki is zárhatunk országokat a régiókon belül. A hirdetéseknél azonban közös nyelvet érdemes használni, vagyis nem érdemes egy nemzetközileg célzott hirdetés sorozatba összekeverni különböző nyelvű hirdetéseket” – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Az ilyen célzású hirdetéseket a Facebook úgy próbálja optimalizálni, hogy figyeli a jobban teljesítő országokat a megadott régión belül. Ha azt látja, valamelyik terület jobban teljesít, akkor arra csoportosítja át a költést. A kiválasztott régión belüli eredményeket a hirdetés kezelőben lehet megnézni úgy, hogy a bontások között a lokációt választjuk.

Tippek a legegyszerűbb Facebook-hirdetéshez

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo