Durva ötlet, de működik a maradandó marketing

Az elkötelezett fogyasztó mindennél többet ér. Sokszor elmondtuk mi is, hogy a legjobb marketing eszköz, ha egyik fogyasztó ajánlja a másiknak a terméket. És mi lehetne erősebb ajánlás, mintha valaki örökké a bőrén viseli a márkajelzést?

Kép:Twitter

2014 augusztusában a Reebok bevezette a Reebok Forever kampányát. A nagy svéd megmérettetésre, a Tough Viking versenyre felkészülők közt hirdette meg a Reebok tetováló szalont, ahol a Reebok-rajongók a márka logóját varrathatják a bőrükre némi támogatásért és egyéb díjakért. Az akció szlogenje is "kedves". Azt hirdeti: a fájdalom időleges, a Reebok örök.

10 résztvevő már megkapta a tetkóját, ezzel együtt pedig jogosultságot az 5000 svéd korona értékű fitness felszerelésre. A legnagyobb díj pedig 40 000 korona, és egy teljes évi támogatás annak, aki a legnagyobb Reebok tetoválást varratja magára.

Korábban egy amerikai ingatlabróker cég ajánlott fizetésemelést az alkalmazottainak, ha magukra tetováltatják a cég logóját. A munkavállalók lojalitásának bizonyítását és a kiváló marketing ötletet ötvöző kezdeményezés ráadásul állítólag egy különösen lojális alkalmazottól származik, aki anélkül tetováltatta magára a cég logóját, hogy valaki kérte volna, vagy bármit kapott volna érte.

Egy nyilatkozó alkalmazott szerint szinte „pénzkidobás” lett volna nem élni a lehetőséggel, hiszen így ugyanazért a munkáért nagyobb összeget vihet haza. A cég alapítója szerint azok, akik vállalkoztak a tetoválásra elkötelezettségükért és csodálatra méltó munkájukért cserébe nem csak a magasabb fizetésnek örülhetnek, hanem a többi ügynök szemében is nőtt a megbecsültségük. A cég közösségi médiás marketingesei pedig természetesen büszkén hirdetik az alkalmazottak „saját test” kampányát.

Véleményvezér

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust  

Magánrepülővel utazott, amelyről Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő osztott meg képeket. 
Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo