Durva ötlet, de működik a maradandó marketing

Az elkötelezett fogyasztó mindennél többet ér. Sokszor elmondtuk mi is, hogy a legjobb marketing eszköz, ha egyik fogyasztó ajánlja a másiknak a terméket. És mi lehetne erősebb ajánlás, mintha valaki örökké a bőrén viseli a márkajelzést?

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép:Twitter

2014 augusztusában a Reebok bevezette a Reebok Forever kampányát. A nagy svéd megmérettetésre, a Tough Viking versenyre felkészülők közt hirdette meg a Reebok tetováló szalont, ahol a Reebok-rajongók a márka logóját varrathatják a bőrükre némi támogatásért és egyéb díjakért. Az akció szlogenje is "kedves". Azt hirdeti: a fájdalom időleges, a Reebok örök.

10 résztvevő már megkapta a tetkóját, ezzel együtt pedig jogosultságot az 5000 svéd korona értékű fitness felszerelésre. A legnagyobb díj pedig 40 000 korona, és egy teljes évi támogatás annak, aki a legnagyobb Reebok tetoválást varratja magára.

Korábban egy amerikai ingatlabróker cég ajánlott fizetésemelést az alkalmazottainak, ha magukra tetováltatják a cég logóját. A munkavállalók lojalitásának bizonyítását és a kiváló marketing ötletet ötvöző kezdeményezés ráadásul állítólag egy különösen lojális alkalmazottól származik, aki anélkül tetováltatta magára a cég logóját, hogy valaki kérte volna, vagy bármit kapott volna érte.

Egy nyilatkozó alkalmazott szerint szinte „pénzkidobás” lett volna nem élni a lehetőséggel, hiszen így ugyanazért a munkáért nagyobb összeget vihet haza. A cég alapítója szerint azok, akik vállalkoztak a tetoválásra elkötelezettségükért és csodálatra méltó munkájukért cserébe nem csak a magasabb fizetésnek örülhetnek, hanem a többi ügynök szemében is nőtt a megbecsültségük. A cég közösségi médiás marketingesei pedig természetesen büszkén hirdetik az alkalmazottak „saját test” kampányát.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo