Három trükk, ami az uborkaszezonban is bejöhet

Megállíthatatlanul közeleg a nyár, ha még nem tettük, ideje végiggondolni a nyári kommunikációs stratégiánkat. A Facebook 21 ország adatai alapján szakértőnk összeállított néhány megfontolandó tanácsot.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Nyár a barátkozás időszaka, ilyenkor több ismerőst igazolnak vissza az emberek, mint a többi évszakban. 20 százalékkal többet, mint tavasszal, 14 százalékkal többet mint télen, és 6 százalékkal többet mint ősszel. Naponta 800 millió megosztás született tavaly nyáron, és több fényképet osztottak meg ebben az időszakban, mint bármelyik másikban, a tavasznál 22 százalékkal, az ősznél 7 százalékkal többet. A mobil mindig kéznél van, Nyáron is. Tavaly nyáron a facebookozók 70 százaléka mobilról csatlakozott, a posztok 75 százaléka mobilon született, a fényképek 76 százalékát mobilról rakták föl – hívja fel a figyelmet Lévai Richárd, közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Nyáron a legtöbb poszt, amit megosztanak, valamilyen szabadidős aktivitáshoz kapcsolódik: úszás, evés, naplemente figyelés, túrázás, buli. Ezek azok, amiről a legtöbb szó esett a Facebook-on. De persze ilyenkor is sok szó esik az aktuális ünnepekről, az időjárásról, utazásról, és – főleg az őszhöz közeledve – az iskola közeledtéről.

A férfiak és a nők esetében az elsődleges cél a nyárral kapcsolatban (12 ország adatai alapján): az ideális alak elérése. A fő témák: jobban enni, többet edzeni. Ez persze országonként eltérő, de 38% és 57% között ez vezet mindenhol.

kép: Facebook

Az alakformálás mellett van más cél is, amiről lehet beszélni:

több időt tölteni a szabadban: 43%

új aktivitást vagy hobbit kipróbálni: 32%

házkörüli munka / csináld magad projekt: 21%

Mihez kezdjünk az uborkaszezonban?
Sok kisvállalkozáshoz hamarosan beköszönt a nyári uborkaszezon. Egyesek sajnálják, mások örülnek egy kis pangásnak. A bevétel szempontjából azonban nem kétséges: a pénztárnak és a céges bankszámlának általában nem tesz jót. Szakértőnk tanácsaiból kiderül, hogy mihez kezdjünk a nyáron.
Három tipp, ami az uborkaszezonban is bejöhet

Mobil rulez!

Mint az adatokból látható, a nyári kalandok közben az emberek otthon hagyják a laptopot, az asztali gépet és a tévét, a mobiljukat viszont soha, így ezen az eszközön keresztül tudjuk elérni a célközönségünket. A Facebook fejlesztései az utóbbi időben nagyon megerősítették ezt a kommunikációs csatornát, így a céges profilunk posztjai ebben az időszakban jól teljesíthetnek. (Ezért ne feledjük a mobilra fejlesztést.)

Ünnepeljük a bajnokokat!

A nyár tele van ünnepi alkalommal. Az érettségitől a vizsgától a felvételi pontok kihirdetésén át az augusztus 20-áig rengeteg nagyobb és sok kisebb alkalom van, amihez cégként is lehet csatlakozni.

Tegyük emlékezetessé a nyarat!

A nyár édes dilemmája a következő: az emberek azt gondolják, hogy ez a pihenés időszaka, mégis sokuknak van ambiciózus célja. Ahogy az emberek próbálják összeegyeztetni a két ellentétes vágyat, a cégek tudnak segíteni nekik emlékezetessé tenni az nyarat. Akár arról van szó, hogy bulizni akarnak, akár arról, hogy pihenni, vagy edzeni. Azok a márkák, akik tudnak segíteni az embereknek, emlékezetessé tenni a nagy pillanatokat vagy segítenek elérni a céljukat, erős kapcsolatot tudnak kialakítani a célcsoportjukkal.

Így győzhet egy kisbolt a multikkal szemben
Sok kisbolt alulmarad a multikkal folytatott ádáz versenyben. Sokszor akármennyire is erősen próbálkozik, egyszerűen nem tudja felvenni a kesztyűt, a termékeiket jóval alacsonyabb áron kínáló vállalatóriásokkal szemben. Vajon van-e kiút ebből a reménytelennek tűnő helyzetből? Szakértőnk megmutatja, hogyan dobbanthat nagyot egy kisvállalkozás is.

Véleményvezér

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo