Még nem késtünk le a Pokémon őrületről

Milliók hajkurásszák a pokémonokat, a kis képzeletbeli lényeket az okostelefonjaikon: az idei nyár nagy őrülete még egyáltalán nincs lecsengőben. Ezért mindenkinek érdemes megfontolnia, hogyan csatlakozhat rá a Pokémon Go-mániára, hogy ezzel is növelhesse forgalmát. Adunk néhány filléres tippet!

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Pokémon Go őrület miatt milliószámra kutatnak az emberek a kis szörnyek után világszerte, virtuális edzőtermeket foglalnak el, és telefonjukon keresztül csatákat vívnak egymással. A jelenség különlegessége, hogy mindezt nem otthon művelik, hanem az egész világban: a játékhoz ugyanis sétálni kell, és a való világban is létező helyszínekre menni a csatákhoz, vagy egy-egy ritka pokémon elfogásához.

Mint már korábban is megírtuk, a kisvállalkozások világszerte keresik azokat a módszereket, amikkel magukhoz tudják csalogatni az egyre növekvő számú Pokémon Go rajongót, hiszen ha bejön a számításuk, akár meg is sokszorozhatják a forgalmukat a játékosok segítségével. Egy komplett marketingstratégia felépítésével talán már elkéstünk, de még mindig van néhány olyan trükk, amelyet bevethetünk – és még csak sokba sem kerülnek. Mutatunk néhányat!

Kép: Pixabay

Fogd meg nálunk!

A pokémonok bárhol feltűnhetnek, jó eséllyel előbb-utóbb az üzletünkben is felbukkan néhány. Ebben az esetben ne habozzunk azonnal lőni egy képet és kiposztolni, hogy nálunk ez és ez a Pokémon megfogható. Minél ritkább a képzeletbeli figura, annál biztosabb, hogy özönleni fognak hozzánk a játékosok, akik örülnek annak, hogy nem parkokban, vagy utcákon bolyonganiuk, hanem pontosan tudják, hol foghatják meg az említett lényt.

Még a Twitteren is a Pokemon Go a téma
A rendszeres Pokémon Go játékosok háromszor annyian mentek már neki valaminek telefonozás közben, mint azok, akik még sosem próbálták. Ismerkedni nem nagyon lehet vele, de legalább fogyaszt, a magyarok pedig a Facebook után a Twitteren említették a legtöbbet a játékot, szokatlanul magas aránnyal.
Pihenő a vadászat közben

Korábbi cikkünkben már javasoltuk, hogy létesítsünk ingyenes töltőállomást a játékosoknak, ahol feltölthetik a vadászatban lemerülő mobiltelefonjaikat, de még jobbat tehet a forgalmunknak, ha akciós frissítővel kínáljuk meg őket, hiszen még a vénasszonyok nyara alatt is kitikkadnak a Pokémonok után szaladgáló játékosok. Kialakíthatunk egy sarkot is, ahol leülhetnek és esetleg össze is ereszthetik a szörnyeiket.

Ösztönözzük a megosztásokat

Semmi sem tesz olyan jót az üzletnek, mintha a fogyasztók egymásnak ajánlgatják. Ösztönözzük az elkötelezett Pokémon-vadászokat, hogy minél többször osszák meg az üzletünkben lőtt képeket a közösségi oldalakon, vagy gyártsunk olyan vicces képeket, amelyeket egymásnak küldözgethetnek.

Válasszunk csapatot

Ha a Pokémon Go játékosok kegyeiért versengünk, nem árt, ha mi is részt veszünk a játékban. A Pokémon Go-ban ugyanis a játékosok három csapatot választhatnak, amelyben küzdhetnek egymás ellen a Pokémonjaik: a kék „Mystic”, a sárga „Instinct”, és a vörös „Valor” csapatot. Válasszunk ki egy csapatot és a csapatba tartozókat támogassuk, alakítsunk ki nekik szurkolói bázist, tegyük üzletünket a törzshelyükké. Ügyeljünk viszont arra, hogy olyan csapatot válasszunk, amely kapcsolódhat a tevékenységünkhöz: egy elektronikai cégnek például megéri az Instinct-csapatot választania, amelyet egy elektromos pokémon jelképez. Turbózzuk fel bátran a marketingünket azzal, hogy a csapatunk tagjainak kedvezményeket kínálunk, mert nem kell attól tartanunk, hogy csapatot váltanak, aki ugyanis egyszer választott, többé nem válthat térfelet.

A Pokémonok és az áfa
Magyarországra is megérkezett minden idők legsikeresebb okostelefonos játéka, a Pokémon Go. Minden cégvezető álma, hogy terméke ilyen globális sikert arasson: ehhez azonban azt is érdemes átgondolni, hogy milyen adóvonzata lehet a digitális őrületnek.

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo