Mire jó egy cégvezetőnek a Linkedin?

Egyre több ügyfél, ismerős kérdezi, hogy regisztráljanak-e a Linkedinre vagy sem? Ha igen, akkor mi az értelme? Egy valamit magára adó szakember fent van a Linkedin-en. Főleg a pénzügyi és szolgáltató szektor szereplőinek kihagyhatatlan.

"Nemrégiben kis hazánk egyik legnagyobb marketing guruja is kérdezte cégének Facebook üzenőfalán, hogy mi az értelme a Linkedinnek.  Így hát nem hagyhatom ki, hogy ne írjak a Linkedinről! Azt szoktam válaszolni a Linkedinnel kapcsolatos kérdésekre, hogy persze regisztráljunk fel, mert ez egy szakmai, üzleti közösségi oldal, egészen más, mint a Facebook vagy a Google+" - írja Héjj Szilárd MarketingArc a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb bejegyzésében a KözösségiHáló című blogon.

"Egy vallomással tartozom... Fent vagyok a Linkedinen, de em nagyon szoktam használni a profilom, hetente legfeljebb egyszer-kétszer nézelődök és frissítem a kapcsolataimat. Szóval, még én sem használom ki, közel sem olyan jól a Linkedin nyújtotta lehetőségeket, mint ahogyan kellene és lehetne." - teszi hozzá a szakértő.

De nézzük mire is lehet jó a Linkedin? Miért jó?

nincs tele annyi szeméttel (nincs spam, nincsenek megkínzott állatok az üzenőfalon és nincsenek túl dokumentált gyerekfotók sem), mint a Facebook

reklám sincs annyi, sőt!

ja és hát nincsen tele idegesítő, Facebook-ot twitterrül használó fiatalokkal

kapcsolatba tudunk lépni azokkal, akikkel üzleti kapcsolatban álunk vagy álltunk

tudunk ajánlásokat írni az üzleti partnereinkről és ők is rólunk! Ez egy nagyon jó funkció, PR szempontból nagyon fontos lehet egy cégnek, üzletembernek

senki nem használja társkeresőnek, nem úgy mint mostanság a Facebook-ot

aránylag könnyű kezelni, átlátható, egyértelmű a kezelő felülete

ha állást keresünk ahhoz is szuper, hiszen a legnagyobb fejvadász cégek árgus szemmel figyelik a Linkedint.

ha csatlakozunk valamelyik szakmai csoporthoz, közösséghez, ott tudunk informálódni szakmánk legújabb trendjeiről, új szakmai kiadványokról, könyvekről

felfigyelhetnek ránk kommunikációd alapján új üzleti partnerek is

"E fenti listát a tapasztalataimból állítottam össze, pedig még kezdőnek nevezem magamat a Linkedin userek között. Kiderül a listából, hogy egy valamit magára adó szakember fent van a Linkedin-en. Főleg szerintem a pénzügyi és szolgáltató szektor szereplőinek kihagyhatatlan" - véli Héjj Szilárd MarketingArc.

Véleményvezér

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.
Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket

Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket 

A cseh miniszterelnöki szék várományosa váratlanul kemény oroszellenes gondolattal állt elő.
Orbán Viktor és Hadházy Ákos háborúja új szintre emelkedett

Orbán Viktor és Hadházy Ákos háborúja új szintre emelkedett 

A harang, mint fegyver?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo