Nyolc új lehetőség Facebook-hirdetésekhez

A legnagyobb közösségi oldal fejlesztői nem mentek el nyári szabadságra: több új lehetőség várja az üzleti felhasználókat. Összeszedtük a legfontosabb változásokat, amelyekre érdemes figyelnie a cégeknek.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Nem pihennek a fejlesztők - Kép: Pixabay

Nincs unalom a legnagyobb közösségi portál háza táján: az elmúlt hetekben több olyan újdonságot is bejelentettek, amelyek tágítják az üzleti felhasználók lehetőségeit. Lévai Richárd Facebook-marketing szakértő a legfontosabb változásokat gyűjtötte össze blogbejegyzésében.

A korábbi változásokról részletesebben itt olvashat!

1. Vásárlás gomb a hírfolyamban

Mint azt korábban megírtuk, már tesztelik a „Buy” gombot, ami azt jelenti, hogy ha valaki rákattint a hírfolyamban, nem kell elhagynia a befejezéshez. Még a fizetést is meg tudja oldani a Facebookon belül.

2. Garantált elérésű hirdetéseket vásárolhatunk hamarosan a Power Editorban

Reach and Frequency néven a prémium hirdetésekhez hasonló céllal vásárolhatunk hamarosan, garantált elérést. A szolgáltatás igénybevételéhez minimum 3 napos kampány kell, és olyan országokban fog elindulni a szolgáltatás, ahol legalább 1.5 millió felhasználó van.

3. A Business Manager már mindenkinek elérhető

Azok a cégek, akik több oldalt kezelnek, vagy más cégeknek is kezelnek oldalakat vagy hirdetéseket, komoly segítséget kapnak. A Business Managerben ugyanis egy helyen lehet kiosztani a különböző oldalakt és hirdetéseket a kollégáknak, részletesen beállíthatjuk, ki, mihez fér hozzá, és az ügyfelektől elég egyetlen hozzáférést kérni.

11 tipp, hogy többen olvassák Facebook posztunkat
A közösségi oldalakon folytatott kommunikációban kevés dolog érintette olyan súlyosan a cégeket, mint a Facebook-posztok elérésének korlátozása. Ha azt akarjuk, hogy sokan olvassák a bejegyzéseinket, mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk, de szerencsére van olcsóbb megoldás is.
4. Nagyobbak lettek a jobb oldali Facebook hirdetések

Az eddig használt 100 pixel szélességről 254 pixelesre nőttek a képek a jobb oldali hasáb hirdetéseinél.

5. Multi product ad: több terméket megjelenítő hirdetések

Azok akik Facebook API-t használó szoftveren kezelik a hirdetéseiket, megkaptak egy speciális hirdetési formátumot, amiben több kép jelenik meg egymás mellett, görgethető módon.

6. Továbbfejlesztett remarketing

A website audience (remarketing) új célzási opciókkal és kizárásokkal fog kiegészülni, például olyanokra tudunk célozni majd, akik egy ideje nem jártak a weboldalunkon. A remarketingről itt olvashat részletesebben.

7. Facebook Audience Insights

Különböző Facebook közösségek elemzésére és összeállítására használható ez az eszköz. Segítségével nagyon sok mindent megtudhatunk a Facebook oldalunk látogatóiról, vagy valamelyik listánkról, a konkurens Facebook oldalakról vagy akár a vásárlóikról is.

8. Megérkezik a hirdetéskezelő a mobiltelefonokra

Bár hirdetést nem fogunk tudni létrehozni, de ellenőrizni tudjuk majd mobilról a statisztikát, be tudjuk állítani a költségeket, ami azért nagy segítség bizonyos helyzetekben: ezeket fogja tudni a Facebook mobil hirdetés kezelője.

Így készüljünk fel a Facebook halálára!
Az IwIw vége megmutatta, milyen gyorsan derékba törhet egy közösségi oldal karrierje. Sok magyar cég már felfedezte a Facebookot, de mihez kezdhetnek, ha a piacvezető közösségi oldal is megroppan? Szakértők válaszoltak a kérdésre.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo