Olcsó és könnyen követhető. Online marketinget mindenkinek!

A világháló változatos hirdetési lehetőségeket kínál, a hagyományos médiumoknál jóval olcsóbban. Ráadásul ezeknek a promócióknak a hatékonysága igen egyszerűen mérhető, a visszajelzések gyorsak és egyértelműek. A kkv-k számára éppen ezért ideálisak az online lehetőségek, arról hogyan érdemes használni ezeket az eszközöket gyakorlati ismereteket szerezhetnek a Piac & Profit Kkv Akadémiájának március 7-i előadásán.

Segítünk lépésről lépésre Kép:PP/BartosGyula

Egy 30 másodperces tv spot sugárzási díja százezer forint felett van, ha egy országos televízióban szeretnénk elhelyezni a hirdetést. Ugyanezt a képsort ingyen feltölthetjük a Youtube-ra, onnan pedig a közösségi oldalak segítségével eljuttathatjuk több ezer, több tízezer nézőhöz. És ez csak egy a web által kínált alternatív hirdetési lehetőségek közül. A Kkv Akadémia előadói a legfontosabb eszközöket és azok hatékony használatát mutatják be.

Szó lesz a Google Adwordsről, ami ma az egyik legelterjedtebb és leghatékonyabb internetes hirdetési mód. Az ebben rejlő lehetőségekről első kézből tájékozódhatnak a résztvevők Szelei Szabolcstól, aki a Google Magyarország marketingigazgatója.

A Kkv Akadémia előadói a legfontosabb eszközöket és azok hatékony használatát mutatják be.
Nem kerülhető meg a Facebook sem, ha az online megjelenés és promóció eszköztárával foglalkozunk. Egy tavalyi felmérés szerint ugyanis, 2009-ben a kkv-k elsősorban honlapjukon, újságokban és szórólapokon hirdettek, addig tavaly az első két eszköz a népszerűségi listán a honlap és a Facebook oldal. Éppen ezért a szakmai nap egyik fontos előadása a közösségi oldalak üzleti célú használatáról, a like és megosztás ösztönzésről fog szólni. Emellett természetesen a vonzó és jól használható honlapok felépítéséről is szó lesz március 7-én.

Lépésről lépésre haladva a honlapok felépítése után a kereső optimalizálásról is megkapják a legfontosabb információkat a résztvevők. Az előadások szünetében, ahogyan azt a Piac & Profit rendezvényein már megszokhatták, egyéni konzultációra is lesz lehetőség.

A szakmai konzultáció 2013 március 7-én lesz Budapesten a BKIK székházában.

A Kkv Akadémia E-marketing címet viselő rendezvényének részletes tematikája itt elérhető.

Ugyanitt regisztrálhat a Kkv akadémia valamennyi rendezvényére.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo