Személyre szabhatjuk a Facebook hirdetéseket

Egyre inkább felturbózza a cégek marketing fegyvertárát a Facebook. Immáron arra is lehetőség nyílt a legnagyobb közösségi oldalon, hogy a felhasználó korábbi érdeklődésének megfelelő hirdetést készíteni.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: Pixabay

Alig pár hete jelent meg a több termékes hirdetés formátum (azaz a  hírfolyamban (asztali és mobil) jelent meg egy olyan hirdetési egység, amelyikben három darab lapozható képhez három darab eltérő webcím rendelhető) a Facebookon, máris új megoldásokkal bővült ez a lehetőség. A legfontosabb, hogy hamarosan nem csak fix hirdetéseket gyárthatunk, megjelenik a dinamikus termékhirdetés, vagyis lehetőségünk lesz remarketing alapján teljesen testreszabott hirdetéseket megjeleníteni az embereknek. (A remarketing módszerről itt olvashat részletesebben!)

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy webáruház, amelyikben van 2500 terméke közül azt jelentethetjük meg minden egyes látogatónak, amit korábban már megnézett a weboldalon. Ez a dinamikus termék hirdetés (dynamic product ad)” – írta Lévai Richárd közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Az új hirdetéstípus indulása február 17, de egyelőre csak a felhasználók 10 százaléka kapja meg, fokozatosan bővít a Facebook.

Hogy kell (majd) dinamikus termékhirdetést létrehozni?

Kell egy Vállalkozáskezelő (Business manager), amiben létre kell hozni termékkatalógusokat (Product catalogs).

A termékkatalógusba meg kell adni termék feedeket. Ezek lehetnek egy szerveren is, ami azért jó, mert ebben az esetben akár időzíteni is lehet, hogy melyik termék mikor álljon rendelkezésre. Manuálisan is fel lehet tölteni termék feed-eket fájl formában.

Frissíteni kell a website audience (remarketing) kódot, hogy belekerüljön a termék azonosítója, mobil alkalmazás esetén pedig Facebook SDK-t és az App events-et kell frissíteni.

Power Editorban (vagy külső fejlesztők alkalmazásaiban) kampány szinten létre kell hozni egy új hirdetés formátumot, aminek a célja “Product Sales Catalog objective” lesz. (Majd meglátjuk, milyen néven fordítja le a magyar csapat.)

A hirdetéssorozatban ki kell választani, hogy melyik termékkatalógust akarjuk használni, ráadásul szűrni is lehet, hogy pl. a teljes termék katalógusból válogasson, vagy csak egy termékkategóriából.

Ki kell választani a célcsoportot is.

A hirdetések szintjén ki kell választani a hirdetési sablont, ami mutathat egy darab hirdetést is, vagy több terméket (a több termékes hirdetéshez hasonlóan)

11 TIPP, HOGY TÖBBEN OLVASSÁK FACEBOOK POSZTUNKAT
A közösségi oldalakon folytatott kommunikációban kevés dolog érintette olyan súlyosan a cégeket, mint a Facebook-posztok elérésének korlátozása. Ha azt akarjuk, hogy sokan olvassák a bejegyzéseinket, mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk, de szerencsére van olcsóbb megoldás is.

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo