Újkori marketing a közösségi oldalakon

A közösségi média mára minden cég számára megkerülhetetlen. De vajon melyik a számunkra legmegfelelőbb eszköz, és hogyan érdemes ott jelen lennünk? Ezekre a kérdésekre is választ kaphat a Piac & Profit idei utolsó KKV-AKADÉMIÁJÁN.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ha jól használjuk, a közösségi oldalakon való megjelenés tökéletes eszköz arra, hogy gyakrabban érintkezzünk üzleti partnereinkkel, ügyfeleinkkel, és megerősítsük az egymás iránti bizalmat, és elősegítsük a személyes hitelesség kialakulását. A már meglévő partnereink mellett pedig számtalan potenciális ügyfélhez eljuthatunk a Twitteren, LinkedInen, Facebookon, a Google+-on vagy éppen a Foresquare-en át. De vajon melyik a számunkra legmegfelelőbb eszköz, és hogyan érdemes ott jelen lennünk? Ezekre a kérdésekre is választ kaphat a Piac & Profit idei utolsó KKV-AKADÉMIÁJÁN december 3-án.

A felhasználók háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi oldalt, és nőtt azok aránya is, akik akár 4–6 ilyen oldalra regisztrálnak. Ahogyan a magánéletben, az üzleti hálózatépítésben és kapcsolattartásban is a közösségi oldalak váltak főszereplőkké. Sőt, a LinkedIn, a Facebook vagy a Google+ bármely iparágban működő vállalatvezető számára lassan nélkülözhetetlen üzleti eszköz lett.

Persze a sikeres üzlethez eddig is elengedhetetlen volt, hogy rendszeresen ápoljuk a viszonyt partnereinkkel, ügyfeleinkkel, érintettjeinkkel. Ma sincs ez másképp, ám az interneten töltött idő növekedésével az eszköz megváltozott. A közösségi oldalak váltak főszereplőivé a kapcsolattartásnak. A legnagyobb globális szakmai internetes közösség a LinkedInen működik: 170 iparágból már 200 millió tagot számlál összesen 200 országból. És bár a Facebook elsősorban a társasági kapcsolatokra fókuszál, ma már szinte minden magára valamit adó cég üzleti profillal is jelen van ott. Sőt, bár azt mondják, a Facebookon nem lehet eladni, mégis van, aki megpróbálta.

Persze nem mindegy, hogy hogyan. Szakembereink elmondják, hogy mi a titka a közösségi oldalakon való eredményes kommunikációnak, hányszor és mit érdemes posztolni, hogyan kezeljük a LinkedIn profilunkat. A KKV-AKADÉMIA idei utolsó rendezvényén szó lesz a reklámszövegek, képi megjelenítés, reklámanyagok készítésének alapvető szabályairól, fortélyairól is.

Részletes program és regisztráció a rendezvényre itt.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo