Jó üzlet a franchise

Kiből válhat jó franchise-átadó és franchise-átvevő? (Kkv Akadémia)

Időpont: 2013. április 24. , Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.
  • Tematika nyomtatása

Nagyon népszerű a franchise Magyarországon.  Nem véletlen, hogy ezt a nagyon jó konstrukciót sikeresen alkalmazza a franchise-átadó és -átvevő is. Jó megoldásnak ígérkezik, ha van egy jól bevált üzleti koncepciónk, modellünk, de a terjeszkedéshez nincs saját tőkénk. Remek döntés lehet a franchise-jog megvétele, ha nagyon jól bevezetett márkát, jó üzleti modellt veszünk készen, s nem kockáztatunk saját portéka kidolgozásával és bevezetésével.

Mindenki jól jár. Sok kisvállalat számára nyújt sokkal kisebb kockázattal járó megélhetést, mint bármi más.  A jó franchise kritériumairól, a jó üzleti modell elkészítéséről, a franchise-sikersztori megvalósulásának titkairól hallhatnak az érdeklődők a franchise-üzletben sikereket elért vállalkozásoktól és szakemberektől a BKIK és Piac & Profit közös Kkv Akadémia-rendezvényén.

Érdemes meghallgatni a szakértőket, hogy eldöntsük, választjuk-e ezt a válságban is sikeres üzleti megoldást üzleti eredményességünk érdekében.

Jó üzlet a franchise

Kiből válhat jó franchise-átadó és franchise-átvevő?

BKIK IX. és XXVIII. osztálya és a Piac & Profit rendezvénye

Szakmai támogató: a Magyar Franchise Szövetség

Időpont: 2013. április 24.(Szerda), 10.00-16.00
Helyszín: BKIK Székház – 1016 Budapest, Krisztina körút 99.

Program:

10.0010.40
Alkalmas-e az üzletünk franchise-átadói hálózat kialakítására? Hogyan kell franchise-kézikönyvet  készíteni ? Miért csatlakozzunk egy franchise-hálózathoz? Mire figyeljünk a hálózat kiválasztásakor? Mit kell megkapnunk a franchise-átadótól a sikeres működtetéshez?
Előadó: Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára

10.40-11.10
A biztos és támogató cégkultúra, a marketing meglétének fontossága, az egységes arculat, beszerzés előnyei.
Előadó: Lavotha Ildikó, a High Care Cosmetics Kft. ügyvezető igazgatója, a Magyar Franchise Szövetség alelnöke

11.1011.40
A franchise-jog ára, a szerződés, a know-how kritériumai. Milyen tételekkel kell számolnunk a franchise-átvevői és franchise-átadói szerepkörükben? A részletes jogi megállapodások fontossága.
Előadó: Darázs Lénárd, az ELTE egyetemi tanára, a Magyar Franchise Szövetség Etikai Jogi Bizottságának elnöke

11.4012.00 Konzultáció és kávészünet

12.0012.30
A franchise-gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége.
Előadó: Tóth-Zsédely Rita , az Otthon Centrum vezető munkatársa

12.3012.50
Franchise márka és a személyes márka összefüggései
Előadó: Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója

12.5013.30 Konzultáció és ebédszünet 

13.30-15.30
Interaktív fórum  franchise-gazdákkal és franchise-átvevőkkel! Tanuljunk a sikereikből, kudarcaikból, tapasztalataikból.

Szamos Marcipán, Pászti Balázs tanácsadó

Nordsee és Wienerwald hazai partnere, a 3R-Shop Kft., Rózsa József CEO

Party Point, Funny box Kft., Rózsa Andrea franchise igazgató

AlphaZoo, Zsigmond Gábor ügyvezető igazgató

High Care Cosmetics, Lavotha Ildikó ügyvezető igazgató

Otthon Centrum, Tóth-Zsédely Rita vezető munkatárs

Party Point, Szepesi Antal üzletvezető, Árkád

15.30-16.00 Konzultáció

A részvételi díj: 15.000, Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

Kedvezményes részvételi díj:

Egy cégtől jövő további résztvevők esetén: minden további résztvevő részvételi díja 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Ez esetben a mennyiségi kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódhat!)

Részvételi díj

A részvételi díj: 15.000.- Ft + Áfa/fő

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2013. április 12-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2013. április 12-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected],
fax : (1) 239 - 9595

BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

További konferenciák

Pénz, de honnan?

nov
15

Kecskemét, Árpád krt. 4., Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Pénz, de honnan?

nov
29

Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. 3. emeleti konferenciaterem