Social Média – 2015

Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra

Időpont: 2015. március 19. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
  • Tematika nyomtatása

A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak.
A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken. Ki kell tűnnünk a tömegből, hiszen már minden versenytársunk is jelen van ezeken a felületeken, az emberek pedig egyre kevésbé érdeklődőek. Rugalmasnak, leleményesnek és nagyon hozzáértőnek kell lenni, hogy a lehető legjobban használjuk a közösségi oldalakat üzleti célokra, értékesítésre, ismertség növelésére.A legfrissebb trendekről, újdonságokról és a legjobb, bevált praktikákról mindent megtudhat szakértő előadóinktól. 

Social Média – 2015

Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

 

Időpont: 2015. március 19. (csütörtök) 10.00-16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10:00 – 10:30 A Social Media trendjei 2015-ben. Merre tart a közösségépítő világ? Online értékesítési trendek.

Előadó: Kulcsár Róbert,WebShop Experts

10:30 – 10:50 A felhasználói élmény – az újkori varázsszó. Hogyan érjük el?

Előadó: Fónagy Balázs, Testbirds felhasználói élmény elemző

10:50 – 11:20 SEO-trendek. A keresőoptimalizálás legújabb trükkjei. Hogyan kövessük a gyorsan változtató Google-trükköket?

Előadó: Éles László, SeoSiker.hu

11:20 – 11:50 A Facebook marketing trendjei. Változó hirdetési lehetőségek, hatékony kihasználásuk.

Előadó: Gombos Zsolt, Facebook-szakértő, Online Marketing Akadémia – OMA.hu (alapító, tréner)

11:50- 12:20 Konzultációs és kávészünet

12:20 – 12:50 Hirdetések a Google-n. A Google Adwords változásainak követése, a változások várható iránya. Hogyan használjuk eredményesen az Adwords-öt?

Előadó: Szaladják Linda, Google AdWords hirdetési specialista, online marketing szakértő

12:50 – 13:20 Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei?

Előadó: Verdes János, PhoenixWEB Kft.

13:20 – 13:50 Hogyan vizsgáljuk hirdetéseink hatékonyságát?

Előadó: Szutor Ferenc, vezérigazgató-helyettes, Adverticum Adserver

13.50−14.30 Konzultációs és ebédszünet

14:30 – 15:00 Remarketing a social mediában.

Előadó: Kocsis Márk, üzletágvezető, AS Services Kft.

15:00 – 15:30 Miért kell egy cégvezetőnek regisztrálnia a LinkedInre? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?

Előadó: Donka Noémi, LinkedIn szakértő HR tanácsadó, TESK Tanácsadó Kft.

15.30−15.50 Személyes konzultáció az előadókkal

16.00-16.30 Üzleti kézfogó 

A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.

 

Részvételi díj

A részvételi díj: 12.000 Ft + áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit. 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2015. március 6-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2015. március 6-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a [email protected] e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected]

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Tel. : (1) 239 - 9597, E-mail : [email protected]

További konferenciák

Pénz, de honnan?

már
21

Szombathely, Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (9700 Szombathely, Honvéd tér 2.)

Adat–Az új kincs

már
27

Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet