Így szervezheti ki magát a főnök a cégből

Az új év kezdetén általában számításba vesszük, milyen kudarcok, sikerek értek bennünket, és idén mit szeretnénk máshogy csinálni, több időt fordítani a pihenésre, mégis jobb eredményeket elérni. Az újévi fogadalom sikerülhet, ha betartjuk CRM-szakértőnk jó tanácsait!

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az év végi hajrá után az ünnepeknek a pihenésről kellene szólnia. A cégvezetők számára viszont ez az időszak sem feltétlenül szól a felhőtlen pihenésről. Sokan képtelenek megválni okostelefonjaiktól, laptopjaiktól, ha pedig jön egy e-mail, nem tudják megállni, hogy ne válaszolják meg a lehető leghamarabb. Pedig néha a cégvezetőknek is kell egy kis lazítás. A megfelelő vállalatirányítási (CRM) rendszer használatával nyugodtan „kiszervezheti” magát vállalkozásából a szabadság ideje alatt, a folyamatok továbbra is olajozottan fognak működni. Egy felhő alapú CRM rendszer a megszerzett információkat áttekinthetően, az érintett munkatársak számára azonnal elérhető módon kezeli. Mivel a rendszer minden előzményt és elérhetőséget megőriz az ügyfelekről, képes lépést tartani az egyes vállalatok összetett működésével.

Kép: MiniCRM

Érje el üzleti céljait!

Ahhoz, hogy 2016-ban növelje bevételét, és időt tudjon spórolni magának és munkatársainak, kezdetben egy kis időt kell fektetnie abba, hogy igényei szerint kialakítsa CRM rendszerét. A bevezetésbe fektetett energia viszont idővel többszörösen megtérül. CRM bevezetésével jelentősen több bevételt tud realizálni ugyanannyi érdeklődőből, mint korábban.

Ne csak az új vevőket hajtsa!
Nem egyszerű eldönteni, mely érdeklődőkre érdemes a leginkább koncentrálni az értékesítőknek, de azt javasoljuk, hogy egy cég lelki szemei előtt ne csak az új vevők szerzése lebegjen. A cikkből kiderül, hogy még kikre érdemes odafigyelnie, hogy cége még több profitot termeljen.
CRM-mel azokra az érdeklődőkre összpontosíthat, akikkel tényleg megéri foglalkozni. Az alaplogika az, hogy meg kell határoznia, ki minősül cége számára célcsoportnak, VIP érdeklődőnek vagy esetleg nem célcsoportnak. Figyelembe kell vennie azt is, hogy az adott érdeklődő mennyire áll közel a vásárláshoz. Érdektelen, meggyőzhető, vagy legjobb esetben elkötelezett. Ha ezt a két tényezőt meghatározza, a rendszer segít eldönteni, kivel érdemes kiemelten foglalkozni, és egyes teendőit is az érdeklődők fontossága szerint rendezi sorrendbe. (Ahhoz, hogy ezek a technikák működjenek, szükség van egy naprakész adatbázisra, ami hatékonyan támogatja az értékesítést.)

Hipp-hopp hívjuk vissza a vevőt!

Miközben érdeklődőit megpróbálja eljuttatni a vásárlásig, figyeljen arra, hogy kellő bizalmat építsen ki bennük. Nem kell ördöngösségekre gondolni, kezdje apró gesztusokkal. Gondolja át, átlagosan mennyi időn belül szokta visszahívni érdeklődőit?! Néhány óra vagy esetleg több mint egy nap? Ha a kettő közül valamelyik helyes, idén figyeljen arra, hogy 5 percen belül visszahívja őket, mivel ezzel akár meg is duplázhatja sikeres üzletkötéseinek számát.

Ebben az évben minden eddiginél jobban figyeljen meglévő vevőire is! Ez nemcsak azért fontos, hogy ők legközelebb is Öntől vásároljanak, hanem azért is, mert egy hűséges és elégedett vásárló biztos, hogy terméke/szolgáltatása hírét fogja vinni! Ha nem tudja megállapítani, vevői mennyire elégedettek, illesszen űrlapot weboldalára, amiben vevői jelezhetik, mennyire voltak elégedettek a termékkel és a vásárlás menetével. Szövegdobozt is érdemes elhelyezni, így a vevők saját szavaikkal tudják kifejezni tapasztalataikat. Az űrlapot készítse el CRM-mel, így az űrlapon megadott információk egyből bekerülnek CRM rendszerébe.

Ne feledje, ha mindennap dolgozik azon, hogy jobb legyen, komoly eredményeket érhet el! Sok sikert kívánunk 2016-ra!

Leskó Norbert vezérigazgató, MiniCRM Zrt. [email protected]

Ne csak tippeljük, hogy elégedettek-e az ügyfelek!
Mivel a különböző vállalkozásoknak harcolniuk kell a vevők kegyeiért, nem mindegy, hogy mennyire elégedettek egy termékkel/szolgáltatással. Ezt azért kell mérni, mert hasznos következtetéseket lehet levonni, ami alapján fejleszteni lehet és kell a kritikus területeket. Ha pedig megkérdezi a vevőtől, hogy mennyire elégedett, úgy fogja érezni, hogy számít a véleménye.
 

Véleményvezér

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.
Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo